Thursday, January 23, 2014

Sabun Gluconey

Tajuk : Sabun Gluconey
Iklan : Salam..
Saya nak kongsi pengalaman sy dgn sabun gluconey ni...
Pada mulanya saya x berapa yakin dgn kebekesanan sabun gluconey ni.Dah mcm2 jenis sabun sy dh try...tp kulit muka sy tetap kasar..gelap dan ade jerawat malah jeragat...
Dalam masa 7 hari saya guna inilah hasilnya..jerawat kecil@besar dah hilang..kulit sy dulu gelap kini cerah..ble tgk dekat2 kulit saya mmg kasar..lg mengejutkan sy x tau yg saya ade tahi lalat di muka...tahi lalat saya jelas kelihatan.
Untuk menampakkan kulit sy makin cerah saya minum gluconey drink..untuk dalaman n luaran..
Sekarang saya makin yakin untuk bekerja dan berjumpa dengan client...

Sudi2 lah wasap saya @Add saya - norfadilabahari 0167825280
Kt boleh pm harga..
Nama : norfadila bahari
Email : norfadilabahari@yahoo.com
Link : www.facebook.com/dbshoppe


IP Address Pengiklan : 115.164.58.53