Thursday, September 19, 2013

KURSUS PRAMUGARI

Nama : FA TRAINING
Email : fa.tc2011@hotmail.com
Link : http://hasanpzs.wix.com/fatraining
Tajuk : KURSUS PRAMUGARI
Iklan : FA telah ditubuhkan Pada 15hb Julai 2011. Tujuan penubuhan kami ialah untuk membantu mereka yang ingin berkecipung dalam dunia penerbangan.
?
Keutamaan kami: Memberi peluang kepada individu yang ingin dan berminat untuk menyertai program serbagini malah harga yang kami tawarkan amat berpatutan dan ianya boleh di miliki oleh semua golongan tanpa halangan dari segi kos pembelajaran yang disediakan.

Pembelajaran yang fleksible: Kami tahu ramai dikalangan mereka tiada ruangan masa yang panjang untuk menumpukan program dengan sepenuhnya. Ini mungkin ada dikalanagan mereka yang sudah bekerja / masih belajar mahupun waktu yang mereka perolehi adalah terhad. Dengan demikian, kami menawarkan program yang fleksible dan pantas.
?
Tujuan FA: Ramai dikalangan remaja diperingkat umur antara 15- 25 tahun berminat dan bercita- cita untuk menjadi seorang Pramugari & Pramugara.

Dengan adanya program ini, kami di FA akan memberikan bimbingan awal sebelum mereka hadir untuk temuduga. Dengan demikian, kami turut membantu menyalurkan permohonan pelajar-pelajar di FA ini ke industri penerbangan lain, bukan hanya sekadar untuk membantu memberi bimbingan sahaja. (Job Hunting).
60%-70% Gagal dalam sesi temuduga?
FA akan memberi bimbingan awal bagi memastikan setiap peserta yang telah menyertai Program ini berjaya.


IP Address Pengiklan : 175.136.209.238